Kończy się właśnie tegoroczna akcja społeczna KPH – Homofobia – tak to wygląda. Przez wiele tygodni warszawscy przechodnie mogli przeczytać: Pedał. Lesba! Słyszę to codziennie. Nienawiść boli.
Partnerem akcji była prywatna firma Clear Chanel Poland, na której citylightach (to takie podświetlane bilbordy) zawisły plakaty. W serwisie Marketing przy kawie czytamy:
Wsparcie Kampanii Przeciw Homofobii jest wyrazem postawy Clear Channel Poland, którą jest szacunek dla człowieka bez względu na jego przekonania czy orientację oraz potrzeba propagowania idei tolerancji. Anna Nowakowska, dyrektor marketingu Clear Channel Poland: Wiemy jaka jest siła reklamy zewnętrznej i dlatego z pełnym przekonaniem angażujemy się w projekty mające na celu kształtowanie postaw społecznych. Popierając akcję Kampanii Przeciw Homofobii działamy zgodnie z jedną z deklarowanych przez Clear Channel Poland wartości – szacunku dla indywidualności – mówi
http://www.marketing-news.pl/message.php?art=9289
Kampania została wyróżniona jako „plakat miesiąca” przez Media & Marketing, o czym donosi też GayBlade.
Czytelników zapraszamy także do bieżącej ankiety homików.pl
[Re: Na pedała i lesbę już się nagapili]
Brawo KPH! Macie moj 1% podatku!
[Re: Na pedała i lesbę już się nagapili]
kampania byla tylko w warszawie a wlasnie w innych miastacj jak krakow wroclaw poznan homofobia jest znacznie silniejsza i to tu glownie nalezy z nia walczyc. Chyba ze ktos robi cos tylko dla wlasnego rozglosu a nie dla szczytnej nadrzednej sprawy.