Alibi na gwałt poszukiwane

Ile razy obserwowaliście piękne reklamy golących się lub kąpiacych mężczyzn? Men zmysłowo wywraca oczami, lśniące krople spływają zalotnie po twarzy, a w duszy homika orientacji pedalskiej kwitnie raj upragniony.

Przeważnie jednak idylla kończyła się w 28 sekundzie spotu, kiedy znikąd pojawiała się obok obiektu westchnień samica, włażąca do prysznica, lub – o zgrozo – głaszcząca chłopca po świeżo ogolonej skórze. Pomińmy fakt głaskania świeżo ogolonej skóry, zajmijmy się ową kobietą, która zapewnie przerywała prasowanie, gotowanie bądź wertowanie katalogu IKEA po to, by poadorować swego wybranka właśnie w 28 sekundzie spotu reklamowego.

Po co owa pani zjawiała się akurat w tej chwili, kiedy model z reklamy był bliski narcystycznego orgazmu? Wiadomo. Po to, by nie pomyśleli, że jest pedałem. No bo kto inny goli się ze starannością i zachwyca własną jedwabistą skórą jak nie pedał? Dlatego kobieta w tle to zawsze jest alibi. Pokazuje, że jam porządny i heteronormatywny.

Podobny mechanizm można zaobserwować u gwiazd telewizji, filmu i polityki. Kto jeździ do sauny do Pragi, kto na Malediwy? Który polityk sypia z facetem, a która gwiazda TV wzywała pogotowie do własnego krwawiącego po zbyt gwałtownym analu napletka? To wie każda średniozaawansowana ciocia. Co z tego, skoro widząc obiektywy i zjadliwe paszkwile Faktu i Superekspresu owe orły sokoły w darkroomach i alkowach zmieniają się w heteroseksualnych pantoflarzy. Łapią pierwszą kobietę z brzegu i się z nią żenią by po chwili znów rozwieść się – na szczęście alibi pozostaje.

Podobne alibi zastosowali wydawcy czasopisma o męskich błyskotkach „Logo”. Jak podaje serwis ekonomiczny www.gejblade.pl, marketingowcy martwiąc się o spadającą sprzedaż pisma dolepili w na początku br. roku modelowi z pierwszej okładki niewiastę. Niewiasta tuliła się w tle i pewnie szeptała mężczyźnie do ucha. „Pamiętaj, nie jesteś gejem, nie jesteś gejem, nie jesteś gejem…” Co by nie mówili, że „Logo” to pismo tylko dla pedałów. Coś jednak nie poszło w koncepcji zmiany wizerunku. Po trzech numerach z alibi „Logo” wróciło do pierwotnej koncepcji okładki. Został sam chłopiec. I dobrze. Nieważne, czy homo czy hetero, czy bi, czy aseksualny. Zostawmy wybór i interpretację czytelnikom.

10 komentarzy do:Alibi na gwałt poszukiwane

  • murich

    [Re: Alibi na gwałt poszukiwane]

    ciekawe plotki :P

  • kasia_encanto

    [Re: Alibi na gwałt poszukiwane]

    no tak.. wszystkiemu winne są kobiety, odpowiedzialne za opisane wyżej heteronormatywne alibi, zawsze ich pełno.. bo to nieprawda, że jednak ponad 90% mężczyzn jest hetero a już zadbanych heteryków nie ma bo na pewno są to geje.. ;)

  • Asiunia

    [Re: Alibi na gwałt poszukiwane]

    Zgadzam się z Kasią. Rozumiem rozgoryczenie homików, snujących fantazje erotyczne na temat przystojnych modeli i aktorów. Jednak w marketingu obowiązują pewne zasady, w tym taka, zgodnie z którą odbiorca powinien się identyfikować z prezentowanym przekazem. Dla Was idealnie by było, gdyby pod ten prysznic wlazł drugi facet, na co na razie możecie liczyć tylko w pismach/mediach branżowych. chyba że któregoś dnia proporcje homo i hetero w społeczeństwie drastycznie się zmienią:-/

  • Walpurg

    [Re: Alibi na gwałt poszukiwane]

    A ja nigdy nie widziałem „Logo”, jedynie okładki w kioskach zdarzało mi się widzieć.

    I teraz nie wiem, czy jestem tak zacofaną ciotką czy raczej w ogóle zacofanym mężczyzną ;-)

  • Pawlik M

    [Niskie loty]

    Widze, ze Homiki.pl wziely sie za popularyzowanie plotek… W tej, pardon, branzy panuje, jesli chodzi o rynek, pewna niesprawiedliwosc. Czy nie zauwazyliscie, ze sprzedaje sie tego rodzaju tylko magazyny dla kobiet, a nie ma ani jednego dla mezczyzn?! Mysle, ze po dluzszej wprawie bedziecie mogli nadrobic luke i zaproponowac co od siebie.

    Oczywiscie, dla mezczyzn. Homoseksualnych.

  • Kaczka

    [Re: Alibi na gwałt poszukiwane]

    Ja bym powiedział, że 95% męszczyzn jest hetero, ale może się mylę. A co do wypowiedzi Asiuni – nie chodzi o proporcję tylko o siłę nabywczą i liberalne nastawienie społeczeństwa.( mam wrażenie, iż produkt reklamowany jako przeznaczony dla homoseksualistów miałby u nas spore problemy)

  • DiDaDragon

    [Re: Alibi na gwałt poszukiwane]

    Na litosc!
    Nie ogladam telewizji, ale przeciez nie jestem odizolowanym slepcem i zdarza mmi sie ogladac spoty reklamowe, siedzac z rodzicami wieczorem i dziergajac sobie na drutach szalik dla zaprzyjaźnionych homików. I z reka na sercu przyznaje sie, ze jako heteryczka w zyciu nie pomyslalam o tym ,ze men z reklamy nivea jest homikiem. No nie przesadzajcie . Znam facetow, ktorzy lubia o siebie dbac i to od razu oznacza, że sa homikami? to w takim razie procent heterykow spada z 90 – 95 do 30….

    Ech, ale skoro ktos juz poruszl ten temat, to zastanwiam sie ,co by sie stalo, gdyby nowa reklame arctica zrobili w wersji homiczej?

  • ted

    [Re: Alibi na gwałt poszukiwane]

    sa miejsca gdzie nawet reklamy sa inne a sponsor dostrzega jednak spory rynek… http://redirect.avis.com/prouder/?MID=932-24909-7684-0

  • Diamant

    [Re: Alibi na gwałt poszukiwane]

    No właśnie. Ale u nas tez dostrzegam już pewną zmianę. Lekkie drgnięcie. Na gejblade to znalazłam i z duma wklejam:

    Bywalcy sieci kawiarni Mercer’s z zaskoczeniem i rozbawieniem odkryli nową reklamę operatora telefonii komórkowej Orange z wątkiem LGBT.

    Papierowe podstawki pod napoje zostały opatrzone reklamą Orange Go, przedstawiającą salon fryzjerski oraz dwóch mężczyzn. Jeden z nich to typowo dla tej branży oraz środowiska gejowskiego wystylizowany fryzjer, a drugi to obsługiwany przez niego chłopak, przypominający skina lub młodzież wszechpolską, ale również przegięty – przynajmniej w gestach. „Wszechpolak” do fryzjera, odczytując smsa: „Koledzy pytają, czy też mogą wpaść się ostrzyc przed paradą”.

    Jako headline Organe użył hasła „Coś zmień”, które dobrze komunikuje się do fryzjerskiej stylistyki. Całość – pełna dowcipu i zaskakująca jest niewątpliwie targetowana do młodszych odbiorców: niezależnie od orientacji. Specyfika reklamy wskazuje, że nie jest ona kopią reklam Orange z zagranicy, lecz polską kreacją – wyjątkową wśród powszedniego BTL-u.

    Aż mnie zazdrość tłamsi ,ze nie wpadli na taki genialny pomysł chłopcy z mojegoHeyah

  • kirenhijan

    [Re: Alibi na gwałt poszukiwane]

    A ja odkryłem miły wyjątek. Mianowicie reklamę Snicersa, w której kobieta pojawia sie tylko po to by zostać oblana wodą przez pochłoniętych wspólną zabawą chłopców. Aż bije od niej homoerotyzmem, zwłaszcza że na końcu do rzeczonej dwójki dołącza… trzeci chłopiec. A kazdy jak malowany…




Skomentuj

  

  

  

Obraz CAPTCHY

*

Możesz używać następujących tagów HTML

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Pamiętaj: zamieszczając komentarze akceptujesz regulamin

napisz do nas: listy@homiki.pl

Homiki.pl. Czasopismo zarejestrowane w Sądzie Okręgowym Warszawa Praga pod nr 2372 więcej »
Nr ISSN: 1689-7595

Powered by WordPress & Atahualpa